Jawapan : Hafrina

Haf minta aku buat ni.

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Keluarga.sob sob..

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
Tambah nilai 017-???????.

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Tempat?Adoi.Apa ya? Gunung Everest boleh?

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
Siapa? Ada ke? Cinta sebelum kahwin tu tak boleh kan? Jom baca saifulislam.com..

5. Adakah anda dilamun cinta?
Dilamun cinta dengan karya Hlovate.Boleh cari novel di MPH dan Popular rasanya.Aku pun nak cari.

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
Restoran Awet Muda berdekatan kampus.

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Reader's Digest.

8. Apakah nama penuh kamu?
Nur Syahidah binti Wan Mahassan

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
Umi (mak).

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Barack Obama boleh? Mengarut ni.

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
Dayah ,Milah ,Diey ,Eja ,Qilah ,She ,As ,Ecah.

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
Ya.

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
Rumah.Homesick secara tiba-tiba.Adoi.

Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
Haf : Banyak cakap ,ramah ,ramai kenalan ,aktif dan ada personaliti sendiri.

16. 8 perkara yang amat saya gilai.
Blogging ,kayaking ,jalan-jalan ,baca blog sahabat-sahabat ,baca buku (tipu..tipu) ,main masak-masak ,makan-makan ,masuk makmal (tipu..tipu).

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
Ala.. ,maaf ,Sudah..sudah ,ngantuk ,weh ,silap..silap ,umi ,lapar.

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
Reader's Digest ,Dialog dalam Islam ,7 Formula Individu Cemerlang ,Mimpi ,Kimia Organik ,Kimia Tak Organik ,Asas Psikologi.Teringin nak baca Isabella buat kali ketiga.

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
Lagu 1 ,lagu 2 ,lagu 3 ,lagu 4 ,lagu 5 ,lagu 6 ,lagu 7 ,lagu 8.Dah cukup.hehehe..Aku layan semua..rock kapak ke..lentok ke..nasyid ke..bahasa asing yang aku tak faham ke..kopratasa ke..

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu.
Buat laporan ,masak dan makan ,kenapa perlu hargai masa ,kenapa perlu hargai diri ,kenapa perlu ada matlamat dalam hidup ,kenapa perlu maafkan orang ,kenapa perlu sayang diri dan sekeliling ,kenapa perlu bersyukur.Hidup ni sementara je kawan-kawan.

21. Mari meng'tag' 8 orang lain.
Diana ,ainunl ,nadiah ,yan ,husna ,nolly ,arfah ,napisah..tak kisah Haf dah minta kalian buat pun...hehe

http://mulabelajarhentimimpi.blogspot.com/
Desasiswa Cahaya Gemilang

2 ulasan:

dr.radzi berkata...

saya juga telah menjadi mangsa...huhu....=p (abis nanti kene cop mat report plak pasnih. hehe.)

Syahidah berkata...

Mangsa..mangsa..

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...