Jawapan : Kak Balqis dan Kak Eva

Tugasan kali ini ialah mencari gambar yang bersesuaian dengan soalan berpandukan Goggle image.Caranya mudah.Pilih gambar pada paparan pertama keputusan carian dan jadikan sebagai jawapan kepada soalan-soalan berikut.Ulang siar khusus buat Kak Eva.Blogspot ni boleh ubah tarikh ,jadi boleh ya saya buat begini.Huhu.

1. Tahun hadapan (2010) saya

2. Saya teringin sekali berkunjung ke Everest



3. Tempat kegemaran saya ialah4. Barang kegemaran saya ialah

5. Minuman kegemaran saya ialah
6. Makanan kegemaran saya ialah
7.Warna kegemaran saya ialah ungu.
8. Saya tinggal di Karak.
9. Saya dilahirkan di Raub.
10. Panggilan untuk saya ialah kakak ,Syahidah ,Syida ,Kak Ngah.

11. Pengkhususan saya ialah
12. Tabiat kurang enak saya
13. Hobi saya ialah
14. Saya harap saya dan juga dunia tidak percaya dengan omong-omong kosong Yahudi laknatullah!
Oh ya.Tag ini diminta oleh Kak Balqis.Sesiapa yang berminat boleh jawab juga.Maklumkan pada saya jika sudah selesai.Tag dalam Bahasa Melayu apa agaknya ya?Kak Eva juga telah meminta menjawab soalan yang sama.=P.

http://mulabelajarhentimimpi.blogspot.com/
1032-A ,Rumah Guru SK Karak


8 ulasan:

BalQis berkata...

salam,

Oh, Syahidah...
Kamu muda setahun dari saya rupanya...
Tinggal di Karak? hurm...
Suka juga minum air buah-buahan terutamanya air lobak merah...
Tahniah kerana berjaya menterjemahkan tag ini ke dalam bahasa melayu, hehe...
Persamaan antara kita: Buku!!

Apa pun semoga berjaya dalam kehidupan kamu. Ya, holocaust Yahudi dan segala macam kisah mereka hanyalah cerita yang dilebih-lebihkan, ia sebenarnya tidaklah seteruk yang dikisahkan. Holocaust palestin adalah yang paling terhebat dalam sejarah, makan masa bertahun-tahun dan nyawa yang hilang bisakah dihitung? Semoga mata Eropah yang menganggap holocaust yahudi sesuatu yang suci itu akan terbuka!

syahidah berkata...

@Kak Balqis

Ya saya suka buku cuma kadangkala ditahan sahaja daripada membeli..tengoklah nanti jika sudah punya pekerjaan sendiri..duit sendiri..huhu..tak sabar hendak buat koleksi..

Pemimpin Amerika kelihatan semuanya serupa..siapa lagi yang kita hendak percaya agaknya..

Oh Malaysia sebagai penegrusi OIC pun buatkan saya rasa malu menjadi rakyat Malaysia yang berdiam diri..Semoga kutipan derma yang kini rancak di seluruh negara dan media-media tempatan yang menyebarkan maklumat tabung untuk Pelstin itu benar-benar disalurkan pada mangsa Yahudi laknatullah..tetapi jika sebaliknya ..hanya Allah yang mampu membalas tangan-tangan pengkhianat..

rosniza berkata...

'tag' macam tanda je... price tag=tanda harga

ismirieya berkata...

salam..oh..bidang kita sama rupanya ya?

[luv chemistry]

(",)

PiNkLaDy berkata...

Eh.. akhirnya dia balik rumah juga.. =p

syahidah berkata...

@Rosniza

Lucu nanti jadinya..hehe..name tag kan tanda nama..kalau terjemahkan tinggal perkataan "tanda"..lucu..lucu..tag=tanda

@Ismirieya

Jangan tak tahu..ini subjek yang saya paling tak suka semasa di sekolah menengah..akhirnya saya ambil juga..=P

@Pinklady

Semester ni aku dah balik dua kali pun..=P..Rasa nak balik..aku balik..hehe

TheDreamer berkata...

Salam :)
How r u? Hope everything is okey r kn?

This tag is very interesting. Betulla ape org ckp, A picture speaks a thousand words :)
So ur dream is to one day panjat gunung everest ke? Suke mendaki ke?
Owh ye,yang tabiat kurang enak tu, tu gambar menyendiri ke?

Syahidah berkata...

@The Dreamer

Huhu..kantoi..yup..suka mendaki puncak tinggi..cuma tak dapat restu mak ayah..tabiat menyendiri tu memang tak bagus kan..

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...