Jawapan:Cabai kering

Rakan blogger Cabai Kering minta saya selesaikan tugasan ini.=P.

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Keluarga.sob sob..

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
Sarapan nasi lemak di cafe Desasiswa Indah Kembara.

Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Tempat?Adoi.Apa ya? Gunung Everest boleh?

Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
Siapa? Ada ke? Jom baca saifulislam.com..

Adakah anda dilamun cinta?
Dilamun cinta dengan karya Hlovate.Boleh cari novel di MPH dan Popular rasanya.

Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
Masak nasi goreng..=P..jimat..jimat..

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Ikramah-Penentang jadi pembela.

Apakah nama penuh kamu?
Nur Syahidah binti Wan Mahassan

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
Umi (mak).

Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Barack Obama boleh? Mengarut ni.

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
Ya.

Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
Rumah.

Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
Cabai Kering...hmmm..penulisan sempoi..kelakar..kelihatan berterus terang...baca blog beliau pun ada slanga penang tu..keluaq..bayaq..hehe

8 perkara yang amat saya gilai.
Blogging ,kayaking ,jalan-jalan ,baca blog sahabat-sahabat ,baca buku (tipu..tipu) ,main masak-masak ,makan-makan ,masuk makmal (tipu..tipu).

8 perkataan yang sering di ucapkan
Ala.. ,maaf ,Sudah..sudah ,ngantuk ,weh ,silap..silap ,umi ,lapar.

8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
Kimia organik ,kimia fizik ,dan sewaktu dengannya..esok ada kuiz ni..hehe

8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
Lagu 1 ,lagu 2 ,lagu 3 ,lagu 4 ,lagu 5 ,lagu 6 ,lagu 7 ,lagu 8.Dah cukup.hehehe..layan semua..rock kapak ke..lentok ke..nasyid ke..bahasa asing yang tak faham ke..kopratasa ke..

8 perkara yang saya pelajari tahun lalu.
Buat laporan ,masak dan makan ,kenapa perlu hargai masa ,kenapa perlu hargai diri ,kenapa perlu ada matlamat dalam hidup ,kenapa perlu maafkan orang ,kenapa perlu sayang diri dan sekeliling ,kenapa perlu bersyukur.Hidup ni sementara kawan-kawan.

Mari meng'tag' 8 orang lain.
Hmm..tidak bercadang berbuat demikian~

http://mulabelajarhentimimpi.blogspot.com/
Desasiswa Indah Kembara

7 ulasan:

e-leeyana berkata...

gud luck kuiz yee

Haf berkata...

hmmm,cam soklan dr aku je bunyinye...

syahidah berkata...

@e-leeyana

Alhamdulillah selesai kuiz..walhal tiap-tiap minggu pun ada ..hehe..

@Haf

Haruslah yang kau minta aku dah selesaikan dulu lagi..hehe~

Ibnurashidi berkata...

Bermacam jenis tag ye sekarang..

CaBaiKeRinG berkata...

wakakka...

tima kasih syahidah...

lein kali ada tag lagi kak cabaikering mesti cari hang!

cabaikering

Syahidah berkata...

@cabai kering

aduh...yang mudah sahaja ya..=P

Apa ya nama kak yang sebenar?..misteri..misteri..

Syahidah berkata...

@Ibnurashidi

Tag oh tag..ya pelbagai soalan timbul

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...