Where's the shield today to protect the Ummah?






7 ulasan:

e-leeyana berkata...

gambar itu melebihi kuasa kata-kata..

TheDreamer berkata...

A picture speaks a thousand words. Muslims sekarang ni ramai je kat satu dunia, but selagi kita sume xbersatu n fight this terror, its gonna be really hard to stop them kn. Moga kite sume akan terbuka mata kite kepada kekejaman ni.
Let's doa for the safety of our brothers n sisters kat sane.

Syahidah berkata...

@e-leeyana and the dreamer..

yup..those pictures really mean it..

BalQis berkata...

Mengapa saya hanya mampu melihat?
Adeh, terasanya~

terasanyaaa!!!

u m a i . berkata...

Allah. makin hari makin teruk. mereka lebih kerap membunuh kanak-2 yang tidak berdosa. tak banyak yang boleh kita tolong. masih cuba memboikot lagi setakat ini. aduhai.

Syahidah berkata...

@Umai

Terima kasih atas komentar anda.Saya sendiri sudah tidak terkata..Gambar menceritakan segalanya

Syahidah berkata...

@Kak Balqis

Kita bukan sahaja mampu melihat..Saya rasa kita boleh boikot selain berdoa..Tetapi saya sendiri ada menggunakan barang-barang yang boleh diboikot..nak buat bagaimana yang ada saya gunakan sahaja..selepas ini saya lebih berhati-hati apabila membeli.

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...