Aku dilamar?

1 Mac 2009 ,4 Rabiulawal 1430 H
Ahad ,8.30 pagi - 12.00 tengahari
Dewan Kuliah G31

Forum "Aku dilamar cinta"

Ustaz Akli bin Ahmad
Pensyarah Kuliah Syariah Kolej Universiti Insaniah

Ustazah Nor Azlina bt Zakaria
Dekan Hal Ehwal Pelajar Kolej Universiti Insaniah

Anjuran bersama
PMI USM dan Pusat Islam USM


Masuk adalah percuma! Sila ke kaunter pendaftaran di foyer Perpustakaan Hamzah Sendut 1 bermula 18 - 27 Feb 09 pada jam 9 pagi - 5 petang.

Sumber : Laman PMI USM

4 ulasan:

alien berkata...

bagus ceramah nie..

nini berkata...

baca tajuk ingatkan ada orang lamar awak...hahaha... tapi nanti nak kawin bagi lar jemputan..x nak bagi kad... jemput pakai email/google calendar pun ok jugak =)

(maaf ari tu; saya rabun jauh sangat tinggi power+rabun silau+rabun malam)

salaam...

Syahidah berkata...

@Alien

Aik..saya belum pergi lagi nih?..nak tahu kena pergilah..

Syahidah berkata...

@Nini

Ros..haha...tajuk forum tu kan aku dilamar cinta...sengaja saya buang perkataan cinta pada tajuk entri..jangan salah sangka pula..malu saya..haha..lupa awak rabun...masa tu saya singgah bilik Aqilah..baru tahu awak satu bilik dengan Wani..macam lah kita jauh sangat kan..

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...