Bersama masyarakat realiti suatu kepuasan atau keperluan

Assalamualaikum.
Bismillahirrahmanirrahim.

Sebagai terapi buat diri ,mari sibukkan diri!Mari!Mari!

Forum We & Palestin
We love Each other Forever
5 Februari 2009
Dewan Kuliah A
8.00-10.30 malam


Anjuran Persatuan Mahasiswa Islam dengan kerjasama Pusat Islam USM.

Malam Pendekar 2009
6 Februari 2009
Dewan Tuanku Syed Putra (DTSP) ,USM
8.30 malam - 11.30 malam
RM 5.00


Program Interaksi bersama masyarakat Pongsu Seribu ,Kepala Batas ,Pulau Pinang
7 Februari 2009
8.00 pagi - 5.00 petang


Perjumpaan AJK jam 11.00 malam di dewan utama pelajar selepas Forum We & Palestin.
Program ini adalah anjuran Pusat Islam USM.Huhu ,bersama orang kampung weh!Ohoho saya perlu berbaju ungu pada hari tersebut!

Sekian.Wassalam.
Desasiswa Indah Kembara.
http://mulabelajarhentimimpi.blogspot.com/

11 ulasan:

e-leeyana berkata...

hehehe...alahai teruja sekali gambarnya ya...semoga sukses ya..dan semoga dapat menimba ilmu baru dari situ (^_^)

PiNkLaDy berkata...

Rajinnya kamu menyibukkan diri

alien berkata...

peberet kamu ungu ker..
excited semacam je..

ainunl.muaiyanah berkata...

Ungu~
bagaimana dapat melupakan warna itu..

cewah~
selmaat berbaju ungu
Warna hati aku..

puteri haifanuri berkata...

salam ziarah.. =)

syahidah berkata...

@Kak e-leeyana

Hmmmm..sangat teruja..tapi belum bercadang untuk menulis cerita..perjuangan Palestin beri saya semangat..

@Pinkylady

Heh..bukan kau lagi sibuk daripada aku ke?..desasiswa Restu itu..

@alien

Warana ungu warna lambang USM..kami berbaju ungu pada program tersebut bagi membezakan Qaryah kampung dan warga USM yang terlibat..

syahidah berkata...

@Ainunl

Weh..kau ni fanatik ungukah?

haha..aku ala-ala terpaksa je sebab baju kurung ungu ada di rumah..sukarelawan mesti berpakaian ungu..baju kurung..tapi tiada masalah pun..aku berbaju oren akhirnya..haha..oren pun orenlah..masyarakat Pongsu Seribu memang best!..lima bintang aku berikan buat mereka!

BalQis berkata...

Alhamdulillah, seronok tengok kamu sibuk dengan aktiviti2 menarik begitu.... begitulah, semangat untuk menulis masih lagi ada... alhamdulillah...
takkan jemu untuk terus datang ke sini, nanti...
semoga sukses (suka-suka sahaja mem BM kan BI, hehe)selalu!

huhu...

Syahidah berkata...

@Kak Balqis

=P..kalau ada domain sendiri pasti seronok kan?Jumpa yang paling murah RM65 setahun..mana nak cari duit ya?

BalQis berkata...

A'ha...

begitu...

Hurm...

Tunggu kerja nantilah, hehe...

Syahidah berkata...

@Kak Balqis

huhu..tunggu kerja..ala~

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...