Dussssshhhhh

Mulut seakan dipempan. Bukan membisu. Di kaki langit biasan matahari kelihatan berbalam merah tembaga.

"Umi, tak perlulah beli cincin untuk kakak, biar dulu. Nantilah belum masanya lagi."

"Umi bukan nak kahwinkan kamu lagi, saja-saja belilah, anak orang umi belikan, apa salahnya beli untuk anak sendiri. Ish kamu ni. Dah nak kahwin sangatkah? "

Haha. Aku menggaru kepala yang tak gatal. Dussssshhhhhhh malu sendiri.:n3sl0_21:

"Esok kamu teman along beli baju nikah kat KL. Ok. Bukan untuk kamu"

"Baik umi. Err untuk kakak bila umi?":n3sl0_19:

Err...terhenti di sini. Kamu yang baca sambung sendiri...haha..Permulaan memang mengarut dan dinasihatkan tidak cuba menipu pembaca lain kali. Ya iya bakat yang terpendam didapati melencong daripada tujuan asal.:n3sl0_39:

Komunikasi itu penting

Kadang-kadang kita ni mudah sangat salah faham dalam tindakan dan perbuatan kita dengan orang lain. Hehe. Cepat betul nak salah faham. Ish ish. Sebab itulah kalau berbincang tu biar habis. Bila mendengar orang tua cakap tak usah nak cepat memotong. Ingat!!!! Syahidah!!!!

Desasiswa Indah Kembara
http://mulabelajarhentimimpi.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...