Apa cerita sekarang?

"Salam Syahidah, apa khabar? Emm, nak tanya agak-agak minggu depan kau balik Karak tak? Syikin nak datang 1 Ogos, kalau boleh biar kita buat mini-reunion. Makan-makan kat kedai ke..Huhu.."

Pesanan ringkas diterima. Bukan yang pertama kali. Kali kedua. Terlepas yang pertama. Muncul lagi yang kedua. Bungkam!

Tak banyak yang hendak cerita. Masih seperti selalu. Syahidah yang ini juga. Walhal bukan jauh sangat Penang dengan Pahang ya tak. Tapi semenjak habis sekolah rendah, sekolah menengah, matrikulasi memang tak jumpa dah semua.

Alasan! Huhu saya tiada alasan hendak diberi. Bukan bermakna saya terlalu sibuk. Tidak juga. Jadual kuliah di USM memang begitulah. Hari-hari pun ada kuliah. Kuiz tiap-tiap minggu. Dari semester pertama dulu sampai sekarang. Sidang lepas memang tahap mengganggu emosi. Hihi. Projek. Projek. Projek. Yuhu. Dah lepas. Terima kasih Dr Aziz, PP Sains Kimia, Zaheer, Ecah dan Su.

"Hidup ni mana boleh relaks je"

"Ye la" Akur.

Sabar.

Tapi, 1 dan 2 Ogos dah janji dengan Dayah, ada program. Hmmm...

Tanpa jawapan. Seperti selalu!

http://syahidahmahassan.blogspot.com/

6 ulasan:

MK berkata...

Asyikin Zasni, ye?

Syahidah berkata...

@Mk

Yer, beliaulah orangnya, y hantar message classmate sekolah rendah, huhu, ye lah dulu kan SK Karak sama-sama, nampaknya kau pun tahu beliau ada di Malaysia

aduhai aku ingatkan siapa tadi lah MK ni, rupa-rupanya kau kenit..huhu..mantap seyh laman maya kau..ada masa nanti aku tinjau-tinjau..

MK berkata...

Oh, aku ada jumpa Ela minggu lepas, dia yang kasi tau.

BTW, Juliya ada buat re-u dekat Ampang 1 Ogos ni, tanak join sekali ke? Ajak Syikin sekali.

Syahidah berkata...

@Mk

err, tapi y message aku bukan Syikin, orang lain la, budak Karak gak. Aduh! awat la hang pa wat time aku ada program...huhu 1 ogos sama lah tarikh tu..Maksud aku, aku ada program kat Penang ni. Tengoklah nanti.

Faridrashidi.Com berkata...

Di USM ambil kursus apa ya? Semoga dipermudahkan. Jom baca entri baru kalau tidak sibuk.

Syahidah berkata...

@Farid rashidi

Sains.

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...