Biarkan sendirian



Jiwang seyh! Konon biarkan sendirian. Oh bukan itu maksud asalnya. Menyendiri saat terbaik untuk muhasabah diri. Renung dosa-dosa kecil yang bertimbun telah kita lakukan. Jika dihitung boleh jadi banyak. Ha makanya waktu berdiam itu usah berangan. Apa lagi. Koreksi diri. Okeyh! Mungkin buat silap dengan adik, kakak, abang apatah lagi ibu ayah dan guru-guru. Tak lupa kawan-kawan. Kawan adik kakak maafkan saya ya!

http://mulabelajarhentimimpi.blogspot.com/

8 ulasan:

miss Bee berkata...

salaam,

saya maafkan...
maafkan saya jugak ya!

Haf berkata...

heheh,da lama xjenguk.alih2 da byk lagu plak skrg ek...ape cer ek skrg?aku masih lg blaja,huhu...

julie@julianamnoor berkata...

ala xleh bukak ler

syahidah berkata...

@Miss bee

aduhai..tukar nickname lagi ya kawan...

huhu..anda tidak pernah buat salah pun..

@Haf

Cerita aku masih seperti biasa dan seperti selalu..haha..tak menjawab soalan kan..ngeh ngeh..

@Julie

kak..kalau guna wireless USM haruslah tak dapat buka youtube tu..huhu..beralihlah kepada broadband..hihi..dah kerja kan...

Haf berkata...

a'a,mmg xmenjawab soalan...aku bole kasi 10 markah dprd 100 markah.alaa ko...mksd aku lepas grad ni watpelaa,adoyai...

Syahidah berkata...

@haf

maaflah kawan. Bergurau sahaja..Hihi..aku masih berkecimpung dalam dunia pendidikan dan pembelajaran. Belum lagi mahu melangkah ke alam pekerjaan dan sebagainya..hihi..cuma saat ini masih perlu meyakinkan kedua orang tuaku untuk terus berbuat sedemikian ~

Haf berkata...

wow,nk smbg master ke?sekapal laa kiter.hopefully dpt laa offer smbg master tu,huhu...

Syahidah berkata...

@Haf

=P, berusaha!

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...