Nota buat yang membaca

Assalamualaikum semua. Secara peribadinya saya tidak lagi sekerap dahulu untuk menjengah laman maya rakan blogger yang lain. Apa pun saya baca juga apabila ada masa terluang kerana saya menggunakan goggle reader untuk membaca entri baru kalian. Buat rakan blogger yang menggunakan perkhidmatan mel saya mohon maaf kerana saya menidakkan kemudahan tersebut (unsubscribe).

Mesti pelik pula saya buat begitu. Walhal sama juga kalau saya guna goggle reader sekalipun. Cuma, saya lebih suka mengasingkan jenis-jenis mel yang sepatutnya masuk dalam inbox. Jadi, saya satukan semua blog yang saya ikuti di dalam google reader (sama ada blog yang baru saya kenali mahupun lama, termasuk yang telah disenaraikan dalam blog saya).

Saya juga telah menidakkan ajakan rakan-rakan lama untuk menyertai Frienster, Facebook, High-5, Ning dan sebagainya. Maaf ya.

Perancangan asal mahu menulis sesuatu tentang konflik di selatan Thai. Tapi nampaknya saya masih belum berbuat sedemikian. Cubaan pertama ada di sini. Peristiwa di Xinjiang, China boleh klik blog AO. Kalau tentang Palestin boleh klik di sini.

Sekian, jumpa lagi.

http://mulabelajarhentimimpi.blogspot.com/

4 ulasan:

fareast berkata...

google reader ke? saya pun menggunakannya.

nahmy berkata...

tak tahu plak psl tu...nak kena belajar tu

aYuNi berkata...

hee~ okei gak camtuh:)

Syahidah berkata...

@Fareast

oh

@Nahmy

mesti ada akaun goggle

@Ayuni

apa yang ok? =P

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...