Hantu buku

Salam,
Tak lengkap rasanya diri ini, jika dalam seminggu aku tidak menyentuh langsung bahan bacaan. Alhamdulillah, ada sahaja yang datang. Terima kasih kepada semua yang sentiasa mengirimkan nota penting buat diri.
Aku mudah bosan, sekiranya dalam seminggu aku hanya boleh membaca RPT (Rancangan Pengajaran Tahunan) atau buku-buku murid yang tidak bertanda. Aduhai, tak boleh hidup! Jadi, setiap kali keluar, apalagi singgah sahaja kedai buku berdekatan. Habislah sekurang-kurangnya RM 25.00. Jadi, agak sedih kerana aku belum pernah mengunjungi Pesta Buku di PWTC baru-baru ini. Hendak menangis dibuatnya. Ada mesyuarat PIBG pada hari yang terakhir dan aku sangat sibuk pada hari-hari yang sebelumnya.
Oh, bantulah aku. Rindu Bau Pohon Tin pemberian Kak Wani sudah lama dihabiskan dalam bas bulan lepas. Minggu ini perlu selongkar 'perpustakaan' nampaknya.
P/S - Aku sangat mengalu-alukan kiriman soft copy sebarang bahan yang menarik untuk dibaca. Sahabat-sahabat yang rajin tag nama aku di Facebook, terima kasih ya.
http://syahidahmahassan.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...