Keluarga baru

Alhamdulillah.

Tahniah along dan kak nisa, selamat berbahagia..
Sedar-sedar dah ada kakak ipar pun, hmmm walhal dulu kami sepuluh beradik kecil lagi dijaga umi dan abi...Masa akan terus berlalu. Pantas. Semoga along dan kak nisa dapat hadapi dengan tenang keadaan sekarang. Along bekerja di Sabah, kak nisa masih di Selangor. Masih perlu menyudahkan pengajian master yang berbaki. Terasa pula mahu ke Sabah.

Oh ya, tahniah kak teh, kerana dapat peluang melanjutkan pelajaran ke Universiti Malaysia Sabah 3 Julai nanti. Semoga berjaya!

http://syahidahmahassan.blogspot.com/

2 ulasan:

PeNaRi LaUt berkata...

Terima kasih...huhu...mai la sabah ni nnt klau ada rejeki...insyallah..lihat bagaimana masyarakat ISLAM disini mendekati tuhan...huhu dan bagaimana perasaan anda apabila melihat suasana gereja di SABAH nih mcm surau2 kecil di Semananjung...maksud along dari segi lokasi dan jumlahnyer...huhu

Syahidah Mahassan berkata...

sama-sama kasih, dan saya minta maaf jika ada salah dan silap, hehe..

minta maaf kat kak nisa juga dengan perangai saya yang kadang-kadang boleh buat orang lain kecil hati..

apa-apa pun insyaallah kalau ada rezeki mahu juga menjejak di negeri bawah bayu, alang-alang kak teh di sana, mungkin waktu 4 tahun akan datang, waktu konvokesyen kak teh ke, hehe

sabar je lah, x pun apa kata encik along belanja kitorang 9 adik-adik campur abi umi dengan syarat encik along kumpul gaji beberapa bulan..

hahahahahha

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...