Menggamit rindu

Menangislah kerana tidak menangis takut akan Allah.

Meru, Klang.
http://syahidahmahassan.blogspot.com/

2 ulasan:

Ana Murrabi berkata...

saya rindu pada kenangan kita di sana..

semasa kita saling berpegangan tangan melintas jalan yang sangat sibuk di meru.. hehe

semasa kita jalan berdua membeli bahan mentah untuk masak tengahari atau lebih tepat lewat petang..

semasa kita bersama menanti ibu ayah mengambil anak mereka di perkaranan farabi..

semasa kita mengajar kelas sebelah menyebelah sambil mata ini mengintai mu mengajar..

semasa kita makan sebelum meting bermula..

banyak sekali kenangan... =') rindu.....

Syahidah Mahassan berkata...

apa lagi sahabat, kau harusa ke mari!

Si Bungahati pun kerap menghubungi kami,mennyampaikan khabar yang serupa, masih tak dapat melupakan detik-detik bersama, cewah,

ala, kata nak rezeki berkat, ikut lah mak ayah suruh, macam aku juga lah, kalau tak aku dah lama masuk kampus semula,

tapi rasanya aku batalkan sahaja niat untuk kembali ke menara gading..

huhu

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...