Selingan

Ni kipas

Hmm, nampaknya tidak dapat menipu diri sendiri, sampai bila-bila aku akan terus merindui Selangor Darul Ehsan. Sob sob. Walaupun agak kerek untuk bertegur sapa dengan mereka. Ya, dan juga tidak dapat lagi lepak di Klang, jalan-jalan dan makan-makan dengan housemate. Mula-mula dulu Kak Diya, Kak Bung, Kak Nad, nilah empat orang yang aku kenal di Meru. Kemudian muncul Kak Nong, Fairuz, Farhana, Kak Ada dan yang terakhir Kak Lin. Termasuk Ela untuk tiga hari. Apalah salah mereka aku tinggalkan tempat tu. Lagilah tak dapat tahan bila tengok gambar Kak Zie, Kak Huda, Kak Jum, Kak Liz, Kak Sal, Kak Ngah, Kak Ipah, Izrien, Wawa, budak-budak 3 Cekal, dan yang lain.

Hidup mesti diteruskan. Rindunya aku dengan Selangor Darul Ehsan.

Insyaallah suatu hari nanti kelapangan waktu aku bercadang mahu juga ke sana semula. Semoga Allah limpahkan kasih sayang antara murid dan guru, antara guru dan guru, antara guru dan staf, antara staf dan staf, antara murid dan murid dalam menegakkan syiar Islam.

Pergi ke PKNS Shah Alam,
Makan makan beli buku,
Itulah lumrah alam,
Datang dan pergi saban waktu.

Maafkan aku.

Syahidah.
Kg Tok Muda.
Darul Makmur.

2 ulasan:

Ana Murrabi berkata...

Sentiasa merancang untuk ke sana...

Nak bayar sstu dan juga nak lepaskan rindu pada mereka...

Hmm...

harap ALLAH permudahkan urusan kita..

aminn =)

Syahidah Mahassan berkata...

:(

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...