Dan sebenarnya


Salam everyone,

I'm really sorry, I'm no longer blogging for others, for some reasons, I miss a lot those days, when people read my writings, they gave me inspiration, towards the reality, but I can't let my real life being disturbed by the 'dunia maya'.

Melangkah aku pergi, bukan niat membawa diri, biarkan aku sendiri, meladeni makna persahabatan, terima kasih kerana sudi berkunjung selama ini, entah kan siapa yang rajin bertandang, tidaklah semuanya aku ketahui melainkan yang mengunjungi meninggalkan jejak, maafkan aku sekali lagi, ada jodoh kita jumpa di alam realiti, itulah kisah paling bermakna dalam hidupku, jasa kalian takkan kulupakan untuk selama-lamanya. Keep in touch bagi yang memiliki emel dan nombor telefonku. I'm sorry again.

Love you all for the rest of my life.

Regards,
Me,
Kg Tok Muda.
Karak.

*haha~sebenarnya aku nak letak entri ni jumaat lepas, ahaks~put it here n last but not least Salam Maulidul Rasul to all~n of course, i'll think twice....hihi~

Tiada ulasan:

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...