Isabella wajah baru

Edisi lama yang aku miliki

Ada terbitan barulah buku ni. Bagus bagus. Rujuk di sini. Berbicara tentang buku memang menyeronokkan. Aku percaya membedah buku tentunya lebih menyeronokkan, lagilah jika kita dapat memberi semangat kepada orang lain melaluinya. Dan juga membaca di mana-mana, di tempat awam mahupun di dalam kenderaan. Fenomena ini sekiranya berterusan dapat membantu membudayakan ilmu itu sendiri.

Sedangkan pengembaraan mencari ilmu itu sendiri telah berlaku pada zaman Rasulullah s.a.w. lagi, apatah lagi kita sekarang. Begitulah hendaknya. Insyaallah.

23/02/11
KTokMuda

5 ulasan:

mila berkata...

betul tu....bedah buku mmg best..

mxypltk berkata...

Salam SM, nanti kalau dah ada buku Isabella baru dan lama; silalah buat perbandingan antara kedua-duanya. Itu satu bedah buku yang menarik.

sm berkata...

@Mila

yup

@Mxypltk

jarang saya baca semula buku yang telah dibaca, Isabella ni novel y dibaca zaman sekolah lagi, saya perlu membacanya semula sebenarnya, baru boleh saya ceritakan,

yang pasti topik perbincangan Isabella melibatkan satu fenomena dalam penyebaran Islam itu sendiri, apabila gereja terpana dengan perubahan Isabella, anak orang penting gereja y akhirnya menyatakan keindahan Islam

marmalade berkata...

syahidah, i saw my father read the novel (wif new cover!) and had a few copies, but since i had been ashamely taken quite a few copies of his book as my own (heheheh), i thought i should stop doing so. please do let me know how i may get hold of the book.

thanks so much!

sm berkata...

alahai, bila den nak beli ni~

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...