26 Mac 2011

Tadi terlihat wall Raja Norliyana, mengucapkan tahniah buat seorang kenalan sekolah, rupa-rupanya isterinya Azreen sama Desa dengan aku di USM, kecil betul dunia ni ya. Tahniah~

Hehe, apa lagi hendak diceritakan, Isnin ni akan ke Tanah Tinggi Cameron, ada urusan kerja. Insyaallah 1 April baru aku bekerja di Bentong, anjak dua minggu dari permintaan asal. Jadi, 28 hingga 31 Mac ni aku perlu ke Raub semula, tumpang rumah sewa Kak Khotijah, ikut sekali Kak Khotijah ke pejabat, hehe. Terima kasih, terima kasih.

Rumah sewa bertambah lagi seorang penghuni, Kak Nik dari Kelantan. Anak dua orang. Si Habib , dua tahun, yang sulung tak banyak karenah, begitu adik bongsu Habibah Khadijah, 3 bulan. Aku tanya tanya jugalah apa amalan Kak Nik semasa mengandung. Kak Nik kata sewaktu mengandungkan Habib, adalah 6 kali khatam Al-Quran. Huhuhu~ibu solehah betul, terharu aku dibuatnya. Itulah budak Habib ni disenangi orang. Cuma aku ni adik-adik dah besar, tak berapa pandai nak ambil hati budak kecil. Hnnss, hnnss. Beruntung Habib ni, aku doakan besar nanti banyak sumbangannya untuk Islam.

Insyaallah~

Tiada ulasan:

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...