Nikah+cinta+rindu

Alhamdulillah, hari ni sempat berkunjung ke majlis perkahwinan seorang sahabat sekolah rendah iaitu Ain Munira Johari, selamat diijabkabulkan dengan pilihan hati semalam. Isu paling kerap dibincangkan dengan rakan-rakan, perkahwinan, biasalah dah tamat ijazah, itulah topiknya. Ada beberapa buah buku yang aku ingin kongsikan hari ini, penulis yang tidak asing lagi iaitu Ustaz Hasrizal, pemilik blog Saifulislam.com, memang dah lama aku lawati blog tu, tak silap Yan yang perkenalkan aku blog ni. Tulisan-tulisan yang segar, mudah difahami.

ATN

BSKS

RBPT

ATN, lupa pula baca di mana, tetapi masa di kampus lagi, BSKS pula aku beri kepada abang aku, nampaknya bak kata kakak ipar, along baca sampai terharu, ngeh ngeh. RBPT pula hadiah sempena konvokesyen tahun lepas, pemberian Kak Wani. Tiada ulasan kritikal yang mahu dicoretkan di sini melainkan buku santai ini boleh dibaca dimana-mana dan pada bila-bila masa sahaja. =P. Buku tulisan Pahrol Mohd Juoi pun bagus.

Kata-kata hikmat hari ni~Bercinta selapas nikah? Ada berani? haha~

Tiada ulasan:

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...