Atas talian

Tak lengkap rasanya jika tidak membincangkan hal ini di sini. Perkara paling penting dalam hidup kita. Kita selalu leka dengan dunia internet seolah-olah tanpa internet kita mati. Bangun tidur belum gosok gigi pun ada yang dah buka laptop. Huh! Punyalah taksub dengan berada di atas talian. Ya, ya aku memahaminya. Aku pun terlibat juga kan. Namun, kita perlu sedar sebagai umat Islam, kita perlu juga beron-line dengan Allah, memohon apa sahaja dengan seikhlas yang mungkin supaya kehidupan kita, hubungan kita, kerjaya kita, pelajaran kita dan apa sahaja yang kita buat diredhai-Nya. Jodoh kita. Teettttt~

Sangat santai, sekitar 114 m/s sahaja. Dalam sejam atau kurang daripada tu boleh habis baca. Online dengan Tuhan oleh Zulkifli Khair terbitan PTS.

Aha, apalagi, jangan solat hajat, solat tahajud waktu periksa ja. Jom, on-line dengan Tuhan!

:)

4 ulasan:

Ana Fyruz berkata...

salam syidah! rindu kamu! :)

Hum.. sangat setuju dengan entri kali ini. Online sesaje ye dok! Macam boyfriend pula..kena submit laporan setiap masa ..hai2.. ;)

Tapi syidah - skrg ni orang online di hanset je. Buka mata - tengok jam nampak update facebook! apa lagi (hehe) terlewat seminit dua untuk bangun dan bergerak ke biik air..(hoho)

Tapi itu kaki taksub la.

Tapi kalau dia nak habaq benda baik kan.. tak salah untuk berkongsi kan..:)

Sederhana saja...insyaALLAh.

syahidah berkata...

wassalam, ya Fairuz LMF, haha

fuyoo, sampai macam submit laporan, ate baik aok siapkan assignment...

bahaya kot, pepagi dah buka internet...

ya, ya, hal-hal yang bermanfaat memang elok dikongsi..

ya, ya, entri aku pun ringkas ringkas sahaja, sederhana..

hehe

tak mampu kuucapkan rindu, muahahahhaha~

tak taulah zaman bila bulih jumpa lagi ya...

ADMIN (MB) berkata...

Judul bukunya begitu remaja. Suka!

syahidah berkata...

ya, setuju

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...