Buat Cik tersebut

Assalamualaikum,

Sahabatku Fairuz Liyana Mohd Fuad,

:)

Aku doakan yang terbaik untukmu. Pilihan memang ada di tangan kita, tetapi jangan lupa siapalah kita sebenarnya. Hidup bukan beerti hanya untuk perasaan diri sendiri sahaja, tak lupa juga perasaan orang lain. Sebenarnya dalam apa apa jua situasi, memaafkan kesalahan orang tentu buat kita lebih rasa yakin diri sendiri. Aku tahu, kau kuat, kau tabah. Aku kenal kau mungkin tak sampai dua tahun. Tapi, kau selalu bagi nasihat pada aku. Sebetulnya aku tidak banyak pengalaman untuk diceritakan. Apa pun aku akan sokong pilihan kau dari jauh. Kita memang kena belajar bagaimana mahu menguruskan perasaan kita. Kita yang lebih tahu apa yang kita mahu. Oh tentulah tak lupakan hubungan kita dengan Pencipta.

La Tahzan, ya ukti~Insyaallah segalanya Allah akan bantu.

Aku dari negeri sebelah.

2 ulasan:

Ana Fyruz berkata...

terima kasih syidah.

betul kata syidah.. perasaan orang lain hars ambil kira juga, Huhu..

Terima kasih kerana tulis entri ini. Nampaknya aku kena buat pilihan yang terbaik ini. InsyaALLAH..

doakan aku ye syidah. moga ALLAH permudahkan segala urusan kita semua..insyaALLAH amen

syahidah berkata...

:), aku gembira bila kau gembira, hehe, kegembiraan kawan kawan boleh jadi terapi untuk aku, huhuu~bagus, bagus, suka,, suka, tak sabar aku nak ke perak ni, hehehehe~

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...