Entri khas

Salam,

Khas untuk Kamilah Razlan,

Terima kasih kerana menjadi sahabat di waktu susah dan senang, banyak rahsia saya dengan awak ni, haha. Terima kasih kerana rajin ke sini~

Saya tidaklah sibuk sangat sebenarnya, 8 pagi hingga 5 petang waktu bekerja. Ada giliran bekerja hari Sabtu dan Ahad. Petang pun sampai rumah dalam 6.30. Jadi, agak malas nak buka internet waktu malam, tidur sangat awal. Dah macam baby.

Kerja saya tidaklah terlalu sukar seperti menjadi guru tahun lepas, kali ni lebih tenang, lagipun tak jauh, masih di Pahang~haha, tak tahulah rezeki pada masa akan datang kan~

:)

4 ulasan:

kamilah berkata...

hehehehe..
terkezut pagi ni bila datang sini...

siap ad entry KHAS...

tu la rindu nak berborak n gurau2...
*wink

ape pun, moga berjaya n sihat2 sokmo...

Tima kaseh daun keladi wat entry ni...
len kali leh wat lagi...=p.

syahidah berkata...

ye, tiada masalah, syida boleh buat khas untuk Milah

hehe, tiada apa berita terbaru pun, if ada saya emel awak ya, haha

bagus, bagus, entri khas untuk kawan kawan perempuan, tiada lah fitnah ke apa kan, hehe

tak gitu, cikgu

kamilah berkata...

hehehe

btul3...bak kata upin ipin

okes...

syida survey barang molek2..jgn survey tuan kedai ok....

p/s : nk wat pantun tp tak bjaya smpi skang....huhu

syahidah berkata...

ya, ya, ya...

tidokla menyempat nak mengusha tuan kedai, pekerja2 pun udah le bukan rakyat Malaysia..

buat kerja ajalah Milah oit...buat cepat cepat tak de masa aih nak menengok orang..nak balik office cepat cepat, nak kena hantar report tiap tiap hari ada limit waktu..

terkejar kejar menyiapkannnya..

alah, ce cuba, ce cuba, seronok woo buat pantun, mula mula suka suka ja, lama lama seronok, pantun lah tempat nak meluahkan segala kerisauan dan kebimbangan yang membiak dalam diri, tak mampu ditegur orang lain dengan kata kata, tak mahu dianggap tak menghormati hak, buat pantun ada unsur nasihatlah jadinya, apa lagi..

saya kan pendiam lagi senyap, hahahhaa

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...