Cik NFAA

Nurul Farhana Abd Aziz,

We'll meet someday, okeyh~

=)

Aku nak minta maaf sebab selalu buli kau ganti aku untuk kelas tuisyen malam, nampaknya lepas kau pergi, aku pun pergi, ya, rezeki itu di mana-mana, cuma kita sendiri yang lupa. Kita lupa sekecil-kecil peristiwa pun ada hikmahnya kan.

=)

Aku nak ucap terima kasih sebab kau memang junior yang bagus. Idea dan buah fikiran kau selalu membantu aku membuat keputusan tanpa kau sedari.

=)

Aku nak minta maaf sebab aku tiada masa untuk bersembang-sembang dengan kau.

=)

Terima kasih kerana meninggalkan kenangan dan gambar-gambar untuk aku tatap selama kita di SIF.

=)

Send my regards to your mum sis.

Dan satu lagi, Fb aku deactivate tau~

2 ulasan:

pohon nyor berkata...

Assalamualaikum......

entry kak syida hampir2 membuat air jernih d mata terkeluar...hehe...(hampir2 je, okeh..!!)

no need to say thanks even sorry....huhu...

insyaAllah, ada jodoh, rezeki dan peluang, kita dpt jumpa lagi.....

take good care of yourself.... ^_^...miss u... <3~

(bunga2 background...hee...)

wallahu a'lam wassalam...

syahidah berkata...

waalaikumussalam,

ok lah tu air mata jernih, bukan air mata darah, hehe

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...