Makan?

27 Nov 2011
Pemakanan yang tidak seimbang? Ah, tidak. Apa silap ya? Bangun sahaja dari tidur rasa seperti hendak pitam, pening kepala dan rasa macam nak demam. Tak pernah macam ni. Jadi aku ke klinik untuk memeriksa tekanan darah. Pembantu kesihatan yang ada di Klinik 1 Malaysia tu beritahu tekanan darah aku normal. Tapi, aku tak puas hatilah, sebab aku rasa tak sihat.

28 Nov 2011
Jadi, sebelum pergi kerja aku singgah klinik swasta di Raub. Doktor perempuan ni maklumkan tekanan darah aku rendah dari paras normal. Pergi kerja, duduk pejabat buat laporan. Mujur tidak perlu buat tugas luar. Staf pejabat pun kata aku nampak stress. Hehe, memang pun stress.

Hendak kata aku tak cukup tidur? Terlebih-lebih adalah. Nak buat macam mana ni?
29 Nov 2011
Aku ambil cuti sakit. Tapi sempat juga bawa umi dan Ain ke kedai beli barang dapur. Ya, aku boleh buat kerja, tapi aku bimbang lah kalau jadi apa-apa nanti menyusahkan orang lain.

30 Nov 2011
Pergi kerja seperti biasa. Tugas luar sekitar Raub sahaja. Tapi, seorang diri. Memang tiada mood betul. Tapi, kerja jugalah.

3 Dis 2011
Aku rasa makin sihat, walaupun suhu badan turun naik. Semoga dipermudahkan segala urusan. Sakit tu nak mengingatkan silap silap kita yang lalu. Setiap perkara yang berlaku akan ada satu titik permulaan yang perlu kita jadikan semangat untuk meneruskan kehidupan.

Sekadar hiasan ; kenangan bersama keluarga sewaktu ke Kota Kinabalu melawat tempat along di pangkalan.

http://syahidahmahassan.blogspot.com/

2 ulasan:

~kamilah~ berkata...

syida...
jgn stress2,..
jaga kesihatan..
waktu kerja+rehat+ibadah dibahagi seadilnya..
makan tu kene jaga..
t.care..
pe cita ye skang??? emmmm...:-p

syahidah berkata...

=), terima kasih sahabat~

Kenangan kenangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...